Zoek en Boek

Veelgestelde vragen

Wij helpen u graag verder!

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Algemeen

Wat is jullie adres?
Camping Muralt, Elkerzeeseweg 34, 4322NB Scharendijke

Hoe kan ik jullie bereiken?
Wij zijn telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 17:00 via tel 0111-671575. Email: hallo@campingmuralt.nl

Wat zijn de openingstijden van de receptie?
De receptie is elke dag geopend van 09:00 tot 12:00 uur. Voor reserveringen en vragen zijn wij telefonisch te bereiken tussen 09:00 en 17:00 uur.

Hoe kan ik jullie bereiken in geval van nood of bij een storing?
Bel naar het vaste nummer 0111-67175. Na 17:00 kunt u in het keuzemenu kiezen voor optie 1. U wordt doorverbonden naar de desbetreffende medewerker die u te woord zal staan en de storing voor u zal proberen op te lossen.

Welke horeca zit er in de buurt?
wij hebben zelf geen horeca. In scharendijke zijn diverse leuke restaurants op loopafstand aanwezig:
Eethuis Schouwen: 400 meter
Eterij en Tapperij Saluud: 650 meter
Pizzaria Leonardo's: 700 meter
Eetcafe Surf-inn: 700 meter
Pizzaria/ Shoarma La Strada: 750 meter
Pizzaria Da Roberto: 1,2 km
Snackbar het Koepeltje: 1,2 km 
1,2 km Pizzaria Da Roberto:

Zit er een supermarkt in de buurt?
Op zo'n 5 minuten lopen bevind zich een grote PLUS supermarkt. Hier vind u ook een apotheek, warenhuis en slijterij

Hoe ver is het naar het strand?
De brouwersdam en het Noordzeestrand bevind zich op zo'n 2.5 kilometer van de camping. U kunt hier gratis parkeren met uw auto. Op zo'n 2 kilometer bevind zich tevens een strandje genaamd het koepeltje aan de grevelingen met leuke speelapparaten in het water.

 

Aankomst & Vertrek 

Hoe laat mag in op de kampeerplaats of accomodatie?
Uw kampeerplaats is vanaf 12:00 uur beschikbaar. Verhuurchalets zijn op de aankomstdag vanaf 15:00 uur beschikbaar

Hoe werkt de toegang tot de camping met self-check-in?
U geeft voor aankomst uw kenteken aan ons door zodat uw auto door onze slagboom kan uw gehele periode.

Hoe pas ik mijn kenteken(s) voor aankomst aan?

Hoe krijg ik de sleutel voor mijn accommodatie?

Wij legen op de dag van aankomst een envelop met uw naam er op in de brievenbus naast de Receptie, hier vind u een plattegrond in waar wij uw plaats op aangeven en de sleutels van uw accommodatie.

 

Camping & kamperen

Hoe groot zijn de camperplaatsen en hoe zijn ze uitgerust?

  • Seizoenplaats 100m²
  • Seizoenplaats XXL 150m²
  • Seizoenplaats 130m² hoekplaats
  • Seizoenplaats met privé sanitair

Alle seizoenplaatsen zijn inclusief 10ah stroomaansluiting, watertapkraantje, vuilwaterafvoer, tv-aansluiting, gratis wifi.
Luxe ruime privé sanitair bestaande uit een toilet, douche en wasbak. 

 

Waar kan ik mijn chemisch toilet ledigen?

Deze bevind zich aan de achterzijde van het sanitair gebouw en mag u gratis gebruik van maken.

Waar kan ik voor mijn camper vuil water lozen en de watertank vullen?

Naast het sanitair gebouw bevind zich de campingspoelplaats. Hier kunt u uw vuilwatertank laten leeglopen en eventueel weer vullen. 

Waar kan ik het huisvuil brengen?

U kunt uw vuilniszak kwijt in de containers naast jet toiletgebouw op de camping. Wij proberen zo veel mogelijk afval gescheiden in te zamelen.

Mag ik een huisdier meenemen?

Huisdieren zijn toegestaan, mits aangelijnd en aangemeld. U kunt u huisdieren uitlaten op het hondenuitlaatveld aan de achterzijde van de camping of buiten de camping voorzijde.

Mag ik barbecueën op de camping?

Barbecueën op de kampeerplaats os toegestaan, mits u gebruik maakt van een originele BBQ en houtskool. Het mag geen schade veroorzaken aan het gras en/of kampeerplaats.

Kan ik elektrisch laden?

Op dit moment is dit nog niet mogelijk op onze camping.

Hebben jullie animatie?

Helaas is op onze camping geen animatie.

Waar vind ik een plattegrond van de camping?

Bij de slagboom en bij onze receptie vind u een grote plattegrond. Ook in de brievenbus naast de receptie vind u een park informatie boekje waar de plattegrond in te vinden is. https://www.campingmuralt.nl/verblijven/plattegrond

Accomodatie

Kan ik mijn auto bij de accommodatie parkeren?

U kunt 1 auto bij uw chalet plaatsen.

Verhuren jullie kinderbedjes en kinderstoelen?

Ja' deze zijn bij ons te huren, graag wel van tevoren reserveren zodat het al klaarstaat bij uw aankomst.

Zit er een parasol bij de accommodatie

bij elke accommodatie is een parasol bij de tuinset aanwezig.

Welke apparaten bevinden zich in de accommodatie?

  • Waterkoker
  • koffiepad apparaat
  • 4 pits gastoestel
  • combimagnetron
  • serviesgoed
  • hd flatscreen-tv
  • lakenpakketten
  • tuinset met parasol

Wat zit er aan beddengoed bij het chalet?

1 hoofdkussen en persoonsdekbed

iedereen krijg 1 lakken pakket bij aankomst in uw chalet:1 kussensloop en persoonsdekbedovertrek 

Moet ik handdoeken en theedoeken meenemen?

Er is een keukenpakket aanwezig incl. theedoek en handdoek.

Kan ik de bedden vooraf laten opmaken?

Tegen betaling kunt u uw bed laten opmaken door ons.

Kosten €30

 

 

Reserveringen & betalingen

Hoe kan ik een reservering aanmaken?

U kunt de reservering zelf via onze website maken of ons mailen of bellen dan zetten wij de reservering er voor u in.


Hoe boek ik meerdere accommodaties en/of kampeerplaatsen voor een groep?

Met groepen kunt u het besten contact met ons opnemen, dit kan via de mail of telefonische .

Kan ik zelf de locatie uitkiezen?

Als u online een reservering maakt, kunt u zelf uw locatie uitkiezen met de beschikbare plaatsen.

Hoe betaal ik de reservering?

Wanneer u de boeking via internet boekt, kunt u deze meteen via iDEAL betalen.

Anders kunt u het overmaken naar:

rekeningnummer: NL21ABNA0413318443

BIC: ABANL2A

Kan ik tijdens de feestdagen alleen boeken voor bepaalde vaste perioden?

Tijdens feestdagen geld er een arrangement periode. Deze is dan alleen te boeken voor die periode.

is er een minimale verblijfsduur?

In bepaalde periodes is er een minimale verblijfsduur.  denk hier aan: feestdagen- vakanties ect. 

Kan ik een reservering verlengen of aanpassen?

Wanneer er beschikbaarheid voor is en binnen het termijn is, is dit een mogelijkheid.

Kan ik een reservering verschuiven?

Wanneer dit binnen 2 weken voor aankomst word gemeld en er is mogelijkheid voor  kunnen wij dit voor u doen.

Let wel op dat als u een andere periode neemt ook de prijs anders kan worden .

Hoe oud moet je zijn om te mogen reserveren?

minimaal 26 jaar

Krijg ik bij eerder vertrek mijn geld terug.

Helaas bij eerder vertrek en geen geldige annuleringsverzekering via ons  krijgt u geen geld terug dan alleen de niet overnachte toeristenbelasting.

Ik moet plots annuleren, krijg ik deel van mijn geld terug?

Lig aan de reden dat u moet annuleren en of u via u zelf of via ons een annuleringsverzekering heeft afgesloten, anders geven wij helaas geen geld terug.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Annuleringsvoorwaarden kunt u vinden bij de recorn voorwaarden op de website of de link hier onder .

https://www.hiswarecron.nl/leisure-en-recreatie/voorwaarden-en-overeenkomsten  

Kan ik deelnemen aan een annuleringsfonds?

U kunt via ons een annuleringsverzekering nemen dit kost 5% van uw boekingskosten.

dit kan wel alleen binnen 24 uur na uw gemaakte boeking daarna is dit helaas niet meer mogelijk.

 

 

Wilt u kamperen of huren?